Er even tussenuit - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu Er even tussenuit - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu

Er even tussenuit

Door: elspeterskramer

Blijf op de hoogte en volg Els

01 Juni 2011 | Nederland, Loon op Zand

Vrijdag 27 mei

Het begin van een heerlijk week-end in een comfort Home chalet op Parelstrand in Lommel, Belgie.
We vertrokken om ongeveer 14.00 uur
Het weer was niet zo best, vrij fris en er was geen zon. Maar.. het was droog.
De fietsen gingen mee, want we wilden in de omgeving knooppunten gaan fietsen.
Omdat we geen zin hadden om meteen te gaan koken, zijn we 's-avonds uit eten gegaan in Lommel. OP de fiets was dat ongeveer 20 min. fietsen.
Na even door het centrum gefietst te zijn, neergestreken naast de Bonte Os, bij een Egyptisch'Italiaans restaurant.
Lekker gegeten en met een voldaan gevoel richting camping.
Nog even wat luieren , kopje koffie, TV en dan lekker slapen. Dat is zo lekker, niets perse hoeven, wat lezen, TV kijken etc.

De volgende dag geen wekker !!