Nog Twee weken - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu Nog Twee weken - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu

Nog Twee weken

Door: elspeterskramer

Blijf op de hoogte en volg Els

12 November 2011 | Nederland, Loon op Zand

Nog maar twee weken en 3 dagen, dan begint mijn avontuurlijke reis naar Thailand.
Vorige week waren Bram en Willem anderhalve week in Nederland i.v.m. de slechte gezondheid van de oma van Willem. Met oma gaat het wondwel een stuk beter, en Bram en Willem hebben inmiddels hun reis voortgezet.

sinds gisteren zijn zij in Kuala Lumpur. Wij ontmoeten elkaar dan op 30 november in Bangkok. Stiekum vind ik het wel heel fijn dat zij mij ophalen van het vliegveld. Zij hebben al zoveel ervaring met andere steden, openbaar vervoer, het zoeken naar taxi's etc.
Gisteren nog even naar Bever gefietst met de backpack van Gijs, en aangepast aan mijn rug. Gaat goed en dus hoef ik geen nieuwe aan te schaffen, dat scheelt een hele boel geld. Bedankt Gijs !
Verder nog een reiskussentje ( voor die harde banken in boten, bussen, treinen e.d. en is tevens een heerlijk hoofdkussen).
Ook heb ik een wandelstok gekocht, om mijn knie een beetje te sparen.
Nu alleen nog alles goed controleren, kleding klaar leggen, verzekering nog bellen i.v.m. de hoge waterstanden in Thailand, en dan over een week of zo mjn Ticket printen.
Verder nog lijstjes ( ! ) klaarleggen voor het thuisfront en voor diegene bij de zwemschool die mijn lessen gaat overnemen.
etc.etc.etc.... wordt vervolgd..