Vertrekdag - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Door: elspeterskramer

Blijf op de hoogte en volg Els

29 November 2011 | Nederland, Loon op Zand

en eindelijk is het dinsdag 29 nov. Vanavond vlieg ik naar Bangkok. Ik heb mijn tas al een week zo goed als klaar, en hoef alleen nog maar wat snoepgoedvoor Bram en Willem in te pakken.
Gelukkig is de weersituatie in Thailand flink verbeterd, en kunnen wij zonder problemen door Thailand gaan reizen.

Bram en Willem zijn al in Bangkok en komen woensdagmiddag naar het vliegveld om mij op te halen. Ik heb er zo'n zin in !
Vanmorgen nog een uurtje gewerkt, en vanmiddag de haren van Ruud knippen, kan hij er ook weer een maandje tegen.

Niet vergeten dollars te pinnen op Schiphol, omdat Bram en Willem weer beroofd zijn van al hun geld, inclusief de Dollars die we nodig hebben om een visum te kopen voor Laos. Ik ben er dus op voorbereid om alles goed in te pakken en me zo goed mogelijk te wapenen tegen beroving.

Jammer, maar zo gaat het nou eenmaal daar, zeker als je als backpacker reist.

De groeten en tot in Thailand,

Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Loon op Zand

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2011

Vertrekdag

12 November 2011

Nog Twee weken

02 Oktober 2011

Tweede dag

02 Oktober 2011

Eindelijk Bob ontmoeten !!!

13 September 2011

Morgen vertrekdag
Els

mijn massagepraktijk thuis

Actief sinds 09 Maart 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5044

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

Sevilla

09 Oktober 2013 - 20 Oktober 2013

Masseren in zuid Frankrijk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: