Morgen vertrekdag - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu Morgen vertrekdag - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu

Morgen vertrekdag

Door: elspeterskramer

Blijf op de hoogte en volg Els

13 September 2011 | Nederland, Loon op Zand

Helemaal gepakt en klaar voor vertrek morgen. Met Tom afgesproken om 10.00 uur bij hem thuis. Dan brengen we eerst zijn katten naar de kattenopvang, en rijden dan gelijk door naar Brussel.
Aangezien we op tijd vertrekken gaan we er lekker de hele dag over doen.
Vanavond gaan we afscheid nemen van Tibor, die op 20 september vertrekt naar Australie voor een half jaar !
We gaan lekker uit eten, en nog heerlijk genieten van elkaar.
Ik ga hem missen......
Maar, gelukkig komt Bob weer terug, 30 september, zodat er toch nog wat leven is in huis.
We overnachten vanavond in een van der Valk hotel in Charleroi, dat ligt op 4 autominuten van het vliegveld.
Morgen ( super ) vroeg ontbijt om 05.00 uur, en dan met een taxibusje om 05.30 uur naar het vliegveld.
Het vliegtuig vertrekt om 07.20 uur.
Bob moet donderdag werken, maar komt ons opzoeken in onze bungalow om 17.oo uur. Dat wordt Knuffelen !!!!!!