voorbereiding trainingsstage - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu voorbereiding trainingsstage - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Els Peters - WaarBenJij.nu

voorbereiding trainingsstage

Door: elspeterskramer

Blijf op de hoogte en volg Els

10 Maart 2011 | Nederland, Loon op Zand

Nog 7 weken en dan ga ik als masseur/verzorger met de atletengroep van atletiekvereniging PH Vught op trainingsstage naar Acoteias, vlakbij Albufeira in Portugal.
Momenteel nog bezig met cursus blessurereventie, waarvoor ik in mei examen moet doen, dus dat kan ik goed in praktijk brengen.
Mijn diploma sportmassage heb ik al sinds vele jaren, en ook de nodige ervaring als masseur.
Dit is voor mij een nieuwe groep, en ik heb er heel veel zin in , hopenlijk krijg ik het niet al te druk, want dat betekent dan minder blessures.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Loon op Zand

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2011

Vertrekdag

12 November 2011

Nog Twee weken

02 Oktober 2011

Tweede dag

02 Oktober 2011

Eindelijk Bob ontmoeten !!!

13 September 2011

Morgen vertrekdag
Els

mijn massagepraktijk thuis

Actief sinds 09 Maart 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 5043

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

Sevilla

09 Oktober 2013 - 20 Oktober 2013

Masseren in zuid Frankrijk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: