Vrijwilligerswerk zuid Frankrijk - Reisverslag uit Homps, Frankrijk van Els Peters - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk zuid Frankrijk - Reisverslag uit Homps, Frankrijk van Els Peters - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk zuid Frankrijk

Door: Els peters

Blijf op de hoogte en volg Els

02 Oktober 2013 | Frankrijk, Homps

9 oktobervertrek ik naar Homps, zuid Frankrijk.
Daar ga ik masseren ,in een boerderij, omgebouwd tot wellness boerderij , speciaal voor kanker patiënten.
Daar ga ik ,samen met twee collega therapeuten voor een heerlijke ontspannende vakantie zorgen voor de gasten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

mijn massagepraktijk thuis

Actief sinds 09 Maart 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 4997

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

Sevilla

09 Oktober 2013 - 20 Oktober 2013

Masseren in zuid Frankrijk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: